jadu, hej..

Idag var ja i skolan först.. sen fick jag gå hem kl.12 träffade Malin å Johanna med en sovande liten söt tjej å en vaken liten söt tjej i vagnen. Med hennes kompis,
Men sen mötte jag mamma på IKEA vi shoppade lite grann till badrummet, fick bli orange, en färg som glädjer upp vardagen, ska fixa allt imorgon åt henne.

I skolan går de en kille, han e lagom söt, inte mycket.. men iallafall, skit i hur han ser ut, han kollar på mej å ler me en sån där du vet läskig blick.. :I fast han ler, hehe, men ändå, han ser läskig ut,
Imorgon e de skolfotto, ja ska dock inte vara med, för att ja vill inte visas i min klass.. så ja ska bara beställa skolkatalogen =), mahaha, lite taskigt men de får man väll vara ibland (a) ja e inte de ofta..!

Nu sitter ja bara å latar mej me att dricka Powerade Mountain Glast. Ska snart gå upp till sängen å bädda ner mej, dee  ju bara så kallt. Ja frös så mycket igår att jag satt å skaka i min säng :P hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0