Ja kan inte sluta tänka på dej! '=(

De e så jobbigt, ja kan verkligen inte sluta tänka på dej, ja försöker men alltid i nån lite tanke så kommer du upp, dina stora mjuka händer, dina fina ögon, dina mjuka kärleksfulla kramar, å kyssen.. Ja kan inte gå vidare från dej, ja trodde de va lätt att släppa en kille, men inte en sån som du, de e omöjligt, ja gråter varje dag när ja tänker på att vi va lyckliga, de e så svårt å jobbigt att tänka så å de inte e så på riktigt..

De gör så ont att säga att du inte e min Bebi längre,
De gör så ont att se dej på bilder, vill bara hålla om dej,
De gör så ont att säga "Jag Älskar Dej" till nånannan, dom orden va ju från mej till dej,
De gör så ont bara av att tänka på dej,
Ja saknar dej verkligen!


Varför kan ja inte bara ta å glömma dej?
Varför kommer du tillbaka i mina drömmar?
Varför e du inte min längre?
Varör varför varför...?
De e så många frågor, men ja kommer inte på alla,

Ja saknade dej innan ja visste vem du va,
Ja saknade dej hela tiden när vi va tsm,
Ja saknar dej nu, efter å kommer nog alltid att göra de,

Ja önskar inget mer än att du blev min igen.<3

Kommentarer
Postat av: maliizz

SHIT DE E PRECIS MINA TANKAR OXÅ!!!!!!<3

faan va jobbit de e!

2009-10-12 @ 09:57:55
URL: http://maliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0