Bio med syrran :D

Idag vaknade ja halv 2 av att min kära mamma ringde å sa att vi skulle städa tills hon kom hem ifrån landet ;)
Tack mamma ;) ja älskar dej................
trött som ja va låg ja kvar i soffan å sträckte på mej, sen gick ja upp å damsög lite grann, efter de tog ja en duscha medan min syrra "moppade" golvet, sen fick vi besök av min "mentor" å hennes kille, som hjälpe till me datan som e seg, nu blev den lite snabbare, men inte så mycket ;P haha
men på kvällen åkte min syrra å ja till kista galleria å såg på "The Proposal"  den va skiiitkul, :D
om ni inte har sätt den, så se den!
men vi kom hem vi kvart över 1 å då läste hon i efterlyst tidningen att de va nån som hade blivit mördad på en ö i Grekland där min syster har varit för inte så länge sen, bara nån vecka, ön hette Sakintos, killen som blev mördad bodde på ett hotellrum i siffrorna 103 å min syrra å hennes kompis bodde på 103 i ett annat hotell i närheten, sååå läskigt!!!
Men nu sitter ja här å chattar lite me en kille, å dricker Bonaqua me päronsmak :D

JallaByye<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0