uppdatering for fun.

En shoppoholics bekännelser är så bra! Sitter och kollar på den just nu i min säng och samtidigt bloggish, haha..
Hoppas alla har haft en bra jul, för de har jag:)
Allt ja fick:
1500:-
Jättefina underkläder
Filmer (En shoppoholics bekännelser, The proposal, Miffo och några till)
2 "tjej-kväll" spel, roliga frågor, kan inte låta bli att skratta när man läser dom..
Lite smågrejer från brorshan
Efter som jag älskar att laga mat så fick ja en ''matlagnings-bok" allt va lättlagat.
Och så älskar jag att baka så jag fick en "bak-bok" med godsaker i:)
"Alla bilar 2010 - bilkatalog
Michael Jackson bok
Ett par jättesöta björntassar (ofc. bebistofflor)
En zebra-kudde
Och middag med familjen +2 kusiner och pojkvän till en på ett jätte fint ställe=)!


Jag är väldigt nöjd med allt.

IDAG ÄR DET MELLANDAGSREA, JAG SKA SHOPPA!!!!!

Ville bara säga att jag saknar Eddie Underbar Razaz, som ingen vet om..... Önskar att jag får träffa honom igen, han e verkligen underbar. Det är nått med honom som gör så jag inte kan slute le när ja ser honom. Asheghet Hastam, Aziz<3
(Fast vi inte e tsm, men dom orden är så fina. Och gjorda till honom.

CIAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0