.

Ännu en dag har gått å jag tänker bara på dig..


Varför kan jag inte bara ta å glömma dig,


Varför kommer du tillbaka i mina drömmar sig?


Varför är du de ända jag tänker på?


Varför försvinner du inte från mig?


Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig, men jag vet att det inte är någon idé, för jag vet att du inte vill, du har säkert någon annan tjej nu.


Du har gått vidare, du har tagit bort allt med mig på din mobil, men varför är jag så seg å inte gör nått sånt? Det svider när jag ska ta bort någonting som har med dig att göra. Sms, bilder jag kan bara inte ta bort de! Det går inte. Jag är för svag för det..


Jag hatar att vara svag,


Jag hatar att jag tänker på dig,


Jag hatar att jag saknar dig,


Jag hatar att du aldrig försvinner från mig,


Varför kan jag inte gå vidare?


Mina stunder med dig var underbara, jag var så lycklig. Jag var verkligen kär, men jag hann aldrig bevisa det.  Att få hålla din hand, känna din doft, bara att få vara med dig gjorde mig så glad. Jag mådde bra då. Du var så speciell för mig. Allt med dig var bra, du var min dröm. Alla dagar med dig var som en dröm för mig tills marddrömmen kom! Den dagen vill jag inte minnas, men den sitter fast i mitt huvud.


Jag önskar bara att allt var som innan jag träffade dig. Ja mår inte bra nu!


Ingen kan få mig att glömma dig, att bli normal igen, som förut. Jag är deppig varje dag, fast ingen ser. Jag har inte haft ett gott skratt sen du gick. Bara låssas.


Jag ska torka mina tårar och le, tänka på att jag dig aldrig kan se.


Men en sak som du ska veta är att Jag saknar dig, nu, då och föralltid.


Text skriven av : Kimblomzitna, 6 December kl 02.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0